مخزن اسید

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

مخزن اسید

مخزن اسید منبعی است بمنظور نگهداری یا ذخیره سازی اسیدهای مختلف از جنس استیل، پلی اتیلن، کامپوزیت و یا هر ماده ای که واکنشی به مواد قلیایی و اسیدی از خود نشان ندهد. این مخازن جهت نگهداری و حمل اسید سولفوریک، نیتریک، فسفریک و کلریدریک استفاده می شوند.

 

چالش هایی با مخزن ذخیره اسید هیدروکلریک :

اسید هیدروکلریک (HCL)، همچنین به عنوان اسید موریاتیک شناخته می شود ، سمی و بسیار خورنده است. این ماده شیمیایی در کاربردهای مختلفی از جمله تولید کلرید ، پالایش سنگ معدن و تولید فلزاتی مانند تانتالوم و قلع استفاده می شود.

از آنجا که HCL چنین اسیدی قدرتمند است ، اغلب برای خنثی کردن محلول های اساسی استفاده می شود. همچنین به حمل و نقل دقیق و یک سیستم ذخیره سازی مهندسی نیاز است که به طور خاص برای اسید هیدروکلریک طراحی شده است.

بسیار با احمیت می باشد که اطمینان حاصل کنید که مخزن ذخیره اسید هیدروکلرید ریک شما با مجموعه ای از استانداردهای صحیح برای استفاده خاص شما مطابقت داشته باشد.

ناب زیست  تنها شرکتی می باشد که دارای سیستم کامل مخزن ذخیره شیمیایی است که به استانداردهای مخنلف گواهی شده است. همچنین شرکت ناب زیست مخزن ذخیره اسید هیدروکلرید ریک تولید شده خود را بسته به شرایط محیطی و نوع مصرف بین 15 تا 50 سال گارانتی می نماید و همچنین متعهد است تا بروز هر گونه خرابی در ساختار فیزیکی مخزن سریعا اقدام به رفع آن می نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با آدرس https://t.me/s/Naabzist_Corp?before=14 مراجعه فرمایید

 

مشخصات سیستم ذخیره سازی مناسب اسید هیدروکلریک:

از آنجا که هیدروکلراید بسیار خورنده است ، ناب زیست توصیه های ویژه مخزن را برای مخزن ذخیره اسید هیدروکلریک توصیه می کند. در صورت از بین رفتن جداره مخزن و ریختن مواد شیمیایی به هر دلیلی، مهار ثانویه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به تجهیزات و محافظت از کارمندان امر بسیار مهم و ضروری است. سیستم مخازن دو جداره  ناب زیست  یک مخزن دو جداره است که در صورت به خطر افتادن جداره داخلی مخزن (مخزن اولیه) ، به صورت کامل نشتی اسید را کنترل می نماید. این طرح مخزن دو جداره برای مخازن حاوی اسید هیدروکلریک در صورت ریختن مواد شیمیایی ایده آل است.

بهترین نوع مخزن برای مخزن ذخیره اسید هیدروکلریک  مخزن پلی اتیلن و پلی پرو پیلن می باشد.

مقاومت بسیار بالا در برابر خورندگی این مواد این امکان را به کاربر می دهد تا در برابر خورندگی انواع اسید ها به خصوص اسید هیدروکلرید ریک مقاومت بالایی داشته باشد.

 

سیستم های ذخیره سازی اسید هیدروکلریک :

ناب زیست برای هر صنعتی که از اسید هیدروکلریک استفاده می کند یک سیستم ذخیره سازی شیمیایی کامل و  ویژه آن سیستم طراحی و ارائه می دهد. از آنجا که روش های صحیح ذخیره سازی بسیار مهم هستند ، هلدینگ صنایع برتر ایران چندین مخزن ذخیره سازی مختلف و مناسب با هر سیستم و شرایط ایمنی را ارائه می دهد تا بهترین نیازهای شما را برآورده سازد.

 

اتصالات توصیه شده برای مخزن ذخیره هیدروکلریک HCl:

مخزن تنها نگرانی شما در ذخیره اسید هیدروکلریک نیست. اتصالات مخزن فلزی نیز مستعد خورندگی هستند و نشتی در اتصالات عملکرد کل سیستم نگهداری اسید را زیر سوال می برد. مخزن ذخیره اسید هیدروکلرید ناب زیست دارای یک خروجی از جنس خود مخزن می باشد که اتصالات و سیستم انتقال اسید را بدون قرار گرفتن در معرض اتصالات فلزی فراهم می کند.

لوله ورودی ، لوله خروجی ، لول ترنسمیتر ، ونت و دریچه بازدید اتصالاتی است که برای هر سیستم نگهداری مواد اسیدی تعبیه می شود.

مخزن اسید...
ما را در سایت مخزن اسید دنبال می کنید

برچسب : مخزن اسید , قیمت مخزن اسید , کارخانه مخزن اسید , تولید کننده مخزن اسید, نویسنده : ناب زیست acidtanknaab بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 19:49